דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על צילום בת מצווה ועוד 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2201 פעמים ]

כפי שהומחש לנו בעונה הקודמת של "ארץ נהדרת", היום בת מצווה היא הפקה רחבת היקף. בנות מצווה רבות לא מוכנות לוותר על בוק בת מצווה בימינו. הנה כמה טיפים על בוק בת מצווה שכדאי לשים לב אליהם.

אם יש לכם בת המתקרבת לבת המצווה, היא ודאי כבר הודיעה לכם על כוונתה לעשות בוק בת מצווה והעלתה באזניכם טיעונים כבדי משקל המסבירים מדוע בוק בת מצווה הוא בגדר חובה שאין בלתה. אולם, הורים יקרים, ייתכן שבנותינו צודקות ויש דברים בגו. בסופו של דבר כל אחד רוצה מזכרת מהתקופה היפה הזאת. בוק בת מצווה הוא בדיוק זה.

נוסף על היות בוק בת מצווה מזכרת, הצילומים עצמם יכולים להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מלבד החוויה המיוחדת של יום צילומים במיוחד לכבודה, בוק בת מצווה יכול אף לשפר את הרגשת הביטחון העצמי בתכם.

בחירת צלם מתאים 

בבחירת הצלם מומלץ להתחיל מהסוף, בעצם. אם בת המצווה היא התסריט של מה שקורה, בוק בת מצווה הוא אחת המערכות בסרט. כמו לפני כל סצינה בסרט, צריך לקיים ישיבת הפקה בה מחליטים על הקונספט:  עם איפור או בלי ואיזה סוג; מיקום ופרטים כלליים נוספים שעל פיהם יצולם אותו בוק בת מצווה שובר קופות. לאחר שיש קונספט, כדאי לעיין בספרי עבודות של צלמים שונים ולבחור את הצלם שהכי קולע לטעם שלכם.

ישנם צלמים רבים המציעים צילום בת מצווה, אולם לא כולם מציעים חבילה דומה. בדרך כלל חבילת צילומים תכלול, נוסף על יום הצילומים, גם מספר צילומים מעובדים ואלבום שיהווה את בוק בת המצווה.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

ניתן לבחור בין צילומים בסטודיו וצילומים בחוץ. יתרונו של הסטודיו הוא בהיותו מקום סגור בו הבת יכולה להרגיש נוח לעשות פוזות למצלמה ולהיפתח אליה. ייתכן שזאת הבחירה הטובה יותר עבור בנות ביישניות יותר.

בנות אשר מרגישות נוח יותר ומעוניינות לגוון את הצילומים יכולות לבחור לצלם בחוץ. ניתן לבחור מספר אתרים יפים ופסטורליים לצילומים: מחוף שפת הים, דרך כרם התימנים בתל-אביב או שכונות אחרות. הצילום באור טבעי מקנה גם הרגשה שונה מאשר התאורה הסטטית של הסטודיו. עם זאת, הסטודיו מציע אפשרויות רבות יותר למשחקי תאורה.

יום הצילומים 

אל יום הצילומים מומלץ להגיע בליווי ההורים. ניתן להביא מספר סטים של בגדים להחלפה כדי לבדוק אפשרויות שונות. עוד מומלץ להביא גם אביזרים: כגון תיקים, שרשראות יפות או אפילו צעיפים דקים שניתן יהיה להיעזר בהם כדי לגוון את הצילומים.

איפור: זהו נושא רגיש בחלק מהמקרים, אולם מומלץ להשתמש באיפור כלשהו לצורך הצילומים, בעיקר אם מדובר בצילומים בסטודיו: התאורה עלולה לגרום לעור להיראות חיוור ולכן מומלץ להשתמש במעט סומק וכן אודם, או ליפ-גלוס למי שלא רוצה להשתמש באודם, על מנת שהשפתיים לא תיראינה יבשות.

And... Action! 

אחרי שהגעתם והתארגנתם, ניתן להתחיל בצילומים. סביר להניח שיבוצעו כמה סטים שונים של צילומים, כדי להתרגל למצלמה. אחרי שמתרגלים למצלמה, הקסם שלה משתלט ויכול להיות שתגלו דברים חדשים על בתכם בזמן שהיא מקפצת לה בחופשיות מול המצלמה בלי להתבייש כמו דוגמנית אמתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב